Popular Posts

Friday, November 12, 2010

kadang2 aku jua dtg bulan...`

Salam..brtemu skali lg kita..syukur alhamdulillah kerna kita msih lg brnyawa utk sma2 mneruskan hdup yg smntara ini...wah....
Baru tdi abes paper yg agak smemangnya killer utk ari ni..smua soklan dpt djawab..tpi....itu lah...bertawakkal adalah usaha trakhir dlm sgala pkrjaan..insya allah smua yg aku jwb btol2 blaka...amin...
tpi ape kaitan nya dgn title kt ats ni??
tu lah...korang taw kn aku ni manusia??mesti lah...xkn vampire lak...wlaupun aku agak mngimpikan utk mnjadi vmpire...wah....ini adalah kesan dripd penayangan drama2 n filem2 yg x berfaedah d media...bak kata Dewa Cenderawasih Kayangan, slah sorg kawan aku yg x brapa nk jadi...adoi....
mlencong lg...
ok!back to topic!!
skali lg aku stateken bhawa aku ni MANUSIA ok...n smua mnusia ada sifat2 kemanusiaan nya lah..sifat2 itu sgt plbagai...ada yg baik, ada yg kureng baik, n ada yg langsung x baik..aku ni boleh dikatakan memiliki smua jenis sifat2 yg dinyatakan diatas..
sifat yg baik tu, klau aku citer, kang kata aku masuk bakul angkt sndiri lak...
so aku citer yg x baik la...bukan nk mmburukkan diri aku yg sedang2 saja ni...tpi juga sbg pngajaran kpd smua agar jgn mncontohi...yelah...bnda x baik, nape nk ikut jgk???lu pikir la baik2 yer der...adoi....
baru tdi sifat aku yg x baik mncul smula...aku sgt2 MOODY klau dia dtg...dah la dia dtg tnpa diundang...ak pun x taw nape dia dtg...hrap2 org yg brkenaan mmahami keadaan diri ini...
ape angin ntah, suddenly aku jdi diam..masam...wat muka bkerut...taw la busyman..tpi jgn smpai bgitu skali...msalah jgn libatkan ngn khidupan, trutamanya dgn awek...wah....kantoi...
tpi sory la baby, sy x sngaja jadi MONSTER smula tdi..sy taw awk x suka...tpi....apakan daya....

so, dgn ini, sy, BURUNG HANTU ingin mminta maaf kpd insan2 yg brkenaan jika ke-monster-an aku ni mnyebabkan korang x lalu nk mkan, or x jadi nk berak....adoi....
smua krna sy ini manusia...yg x lekang dari silap, moody dan monster...ape2 pun tq ngn ksanggupan korang mnemani diri ini tiap2 hari...harap sudi ikhlas la yer...nnti aku citer psal ikhlas lak...

nk tido...smlm tido bpe jam jer...bkan aku x tido sbb study...tpi aku mmg x leh tido...x taw la ape nk jadi ngn aku ni...biasa la..BURUNG HANTU la katakan....

dari insan kpd insan....
...:BURUNG HANTU:...

1 comment:

  1. >.<
    tu simptom2 x cukup tido lah
    kandungan gula n oksigen dalam badan x cukup
    menyebabkan rembesan hormon badan x stabil
    lalu menjadikan monster
    hohohohohoohoho

    ReplyDelete